follow

saya tak harap awak rindukan saya tapi saya harap awak tak lupakan saya ^_^ just follow my blog..thankzz :))

Thursday

~terpisah~

...elllooo..pe nk buat ni eak..adddooii..sekian lame x update blog aq ni..da mcm pe ntah..mau x nye start je sem baru assgmnt da belambak tunggu..hhaahha..pnat sngat2 ase mcm x ad mse je nk rest..tido pun x ckup sngat..allah..tpi aq x thu la nk update sal pe ni.. yang aq thu aq kesorngan..tu jela yg aq thu..heee~~
then hri2 aq slalu dngar lgu ni..sdeyh..x jemu aq nk putar2 kn lagu ni everyday okeyh.. aq mula da terasa rindu kt dia ni..sunyi2..

~MAAFKAN AKU~
Setelah kau pergi tinggalah aku sendiri
Baru ku sedar semua pengorbanan mu

Selama ini ku tak peduli ku persiakan hidup mu
Keegoan ku ini memakan diri

Tuhan tolonglah kurindu dia
Kembalikanlah asmara cinta mekar sewangi dulu

Ku harap engkau maafkanlah diri ku


Aku bersalah mempermainkan mu


Hingga membuat kau sengsara


Berilah peluang untuk kali kedua

Akan ku buktikan kasih dan sayang ku

Terhadap mu


Mengapa dulu

Kau hancurkan hati ini

Mengapa engkau


Tak serius dalam cinta


Kenapa kini baru


Engkau menyesalinya


Sedangkan aku kini


Telah dimiliki


Berilah peluang untuk kali kedua

Akan ku buktikan kasih dan sayang ku

Terhadap mu


Tuhan tolonglah kurindu dia

Kembalikanlah asmara cinta mekar sewangi dulu

Ku harap engkau maafkanlah diri ku


Aku bersalah mempermainkan mu


Ooo… dalam sengsara