follow

saya tak harap awak rindukan saya tapi saya harap awak tak lupakan saya ^_^ just follow my blog..thankzz :))

Monday

...dalam diam kot...

huurrrmm..da msok hari ketiga kite puasa kn..issshh..nk crita psal pe pulak ni..heee~~ jeng3..xsangka kn dalam diam2 kite da lame knal kn..ya allah..sekejab je mse brlalu..tpi kn sebebnrnye kn..huurrrm..malu la nk ckap..hahahhaha..tdi ad sorng ni msj aku nk thu motif tnye pe..? kau sebnarnye suke dia kn...dia..?? spe dia eakk..hnye aq n dak ni jela yg thu..opssss..aku jujur la ckp,klau aq suke dia tpi dia x suke aq x gune jgk kn..harapan jela smua tu..heee~~ biarla ia mnjadi cmni,,klau ad jodoh x kemana..rmai jgk la ckp cmtu..jodoh3..issshhh..kadang2 pikir2 jodoh ni pning jgk..pdahal depan mata tpi x nmpk..xlogik2..heheheh..
xpela eak..just nk bg thu yg aq memang suka kt dia pun..biarla aq sorng je thu aq suke dia..klau dia pun thu ape slah nye..tpi..biar la dia dpat bce isi hati aq ni dlu dripada orng lain..k la nk smbong on9 tweet,,fb,,tagged,,ouuucchh..bnyak nye laman sosial aq..hahhaa..okeyh..daa~~ ad mse aq taip lg..bnyak lg kisah nk kongsi ni..huhuh..daaa korang..muaaahhhxxx....