follow

saya tak harap awak rindukan saya tapi saya harap awak tak lupakan saya ^_^ just follow my blog..thankzz :))

Sunday

~bukan jodoh ku~

hurrmm..today right...xthu nk ckp cmne da..xkesah la smua tu..tpi aq da dpat rse kn da smua tu..di trsngat la lain dri sebelum ni.. klau g mne2 msti brduakn..main bdminton pun sme je kn..tpi tu smua da brlalu..its nothing..antara kau dngan aq right.. xthu la kn.. aq thu la,,kau pnah ckp yg kau nk cri jodoh orng kg kau jgk.. "tanah merah..tanah putih" sme jela tu..huuiisshh..aq msih ingat lg smua tu..nmpk sngat yg aq ni just wujud dlam idop untuk ilang2 kn bosan kau je.. tpi xpe..tuhan maha adil kn..xkesah la smua tu..aq xnk la letak harapan tinggi sngat kt kau..yela..idop aq xtrkira pulak brape kali dprmain kn laki..di tinggalkn..thu la aq klau da syg tetap syg..tpi ...dngan kau ni syg da trlalu bnyak.."kau jodoh aq" opssss...mybe not..so aq xnk la crite pnjang2 sngat nnti aq mnangis kesedihan pulak kt sni..hti aq ni lembut..mudah trasa..sorry..dengan rela hati dan ihkas hati..aq nk buat keputusan untuk relakan dikau pergi..



Indahnya sewaktu kita bersama
Terasa bagai di syurga
Engkaulah sinaran cahaya ilhamku
Penawar kedukaanku
Sehingga kini ku masih terbayang
Ketika memadu cinta
Tak daya ku melupakan segalanya
Kenangan cinta kita
Setelah ku kehilangan dirimu
Seluruh hidupku kegelapan
Tanpa kasih sayang darimu
Aku tenggelam dan karam di lautan
Cinta suci
Biarlah ia pergi
Demi kebahagianmu
Ku relakan dikau
Pergi dariku
Oh kasih mengertilah
Hatiku ini yang terluka
Nantikan ku di pintu syurga
Hanya airmata
Menjadi teman hidupku