follow

saya tak harap awak rindukan saya tapi saya harap awak tak lupakan saya ^_^ just follow my blog..thankzz :))

Wednesday

new update

..CINTA itu ANUGERAH yang UNIK.Kita tidak sedar saat hadirnya cinta itu...sehingga lah cinta itu pergi tanpa sedar kita sgt memerlukannya... Perasaan yg dianugerahkan Allah semuanya memberi makna dan sebab.. Mengingatkan kita bahawa bertapa besar kuasaNYA.. Perlu menjadi khalifah diatas muka bumi kepada semua makhluk.. :') Berkasih-sayang sesama sendiri dgn batas... Sentiasa perlu bermuhasabah diri serta berdoa... Berdoa bukan utk mmberitahu apa yg kita pinta,. kerana tanpa diberitahu Allah sudah mengetahui...*inisiatif..aku cuma insan biasa yang tidak punya apa2 yang boleh di perlihatkan pada sesiapa...melihat sebuah kenangan dan masa lalu aku yakin yg aku boleh bangun dan berdikari tanpa
cinta dari seorang lelaki.....di kala aku di sakiti oleh sang lelaki aku mula merasa lelaki tu menakutkan ...tetapi tetiba aku mengenali dia ....walau pun ... perkenalan ini baru sahaja berputik ia berkembang seperti bunga seri pagi..namun ia mungkin tak akan berpanjangan ...kerana disaat aku mula menaruh rasa kepadanya...Aku di sahkan menghidapi penyakit yang mmg sukar tuk di ubati aku merasa benar2 kecewa...ku juga berharap aku adalah insan yang sempurna dan tidak punya apa2 penyakit.
aku menderita sekali.... aku ingin menangis namun aku tidak mampu lagi.... air mata tidak lagi mahu mengalir... Mencintai seseorang bukan hanya dengan mengucapkannya setiap hari, tapi juga dengan menunjukkannya dalam segala hal sepenuh hati ♥ ..