follow

saya tak harap awak rindukan saya tapi saya harap awak tak lupakan saya ^_^ just follow my blog..thankzz :))

Saturday

~huuurrrmmm~

yaaaahhh..sekian lame x update blog sbab xad mse..hihihihihi..now i take 5 minute to update this blog..heee~~
nk crite pe eak sal blog ni..huuuhh..nk cter sdeyh ke happy eak.. first2 sdeyh dlu lorh..bru arr happy..hihihi..cter sdeyh pe eak..haa..?? yela.. bkn sdeyh pe.. memang idop aq slalu di pinggirkn eak..mnyepi seorng diri..haii..knpe arr smua orng xleyh nk prnah fham idop aq..aq leyh je nk fhm korng pnye life..yee..aq sdar aq x ad ape2 brbnding korng kn..heeii,,aq redha ape yg aq ad didunia ni..tu smua da di tntukan allah s.w.t.. kot ye korng pnat ke..xad mood ke..xpyah arr trkena kt aq skali kn.. aq ni ad hati n prasaan jgk tau..mcm korng2..aq jge hti korng sbaik mngkin..tpi korng..?? ad ke nk jge hti aq ni..huuurrrmm,,sdeyh idop aq cmni.. da hbis sdeyh2 happy2 pulak.. cara aq nk lari dri smua ksedihan aq..aq balik kg lorh..nsib baik aq masih ad family lg yg msih fhm aq ni..thankzz a lot..dye orng jela tmpat aq brlindung n tmpat aq nk luahkn prasaan aq ni..smua orng xfhm prasaan aq hnye family aq je yg fhm..pape pun aq happy sngat2 dpat balik kg even sekjab je..tpi enjoi.. tpi ape pun ‎:: Tak faham kenape perlu burukkan saya tak sudah2...katanya berpelajaran,berpengalaman,..tapi sume tu buat awak jd manusia tak berhati perut rupanya...maaf sbb saya terpaksa blocked awak...!!! tapi saya yg waras tetap hormati awak sbg manusia...sbb kalau di ikutkan hati,saya rasa awak ni layak dok dlm gua je...awak dan dunia awak,dan awak akan setia ditemani oleh SPESIS awak je..!!! Saya sayang kamu semua,walau terkadang kamu tak faham...dan terkadang kamu lukakan saya... Semestinya love untuk semua..!!!!♥♥♥♥ ::