follow

saya tak harap awak rindukan saya tapi saya harap awak tak lupakan saya ^_^ just follow my blog..thankzz :))

Thursday

~cinta ke ~

terkenangkanmu:
terdetik di hati ini namamu..
teringat segalanya tentang dirimu..
tersenyum aku memikirkanmu..
indah sungguh dirimu
kau tersenyum aku gembira..
aku menangis kau bersedih..
adakah kau dan aku satu hati..??
atau jiwa kita jauh berbeza..??
terdiam sejenak pabila memikirkannya..
sayup-sayup hati ini mengenangkan dirimu..benarkah kau setulus hati
mencintai diriku..benarkah kau ihklas mengenaliku atau sekadar menghilangkan sepi da sunyian sahaja..aku hanya mampu mendoakan dirimu dan kebahagiaanmu..


Yang sentiasa menantikan cintamu :
 ~iedaia ahmad~



Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan
Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Maaf jika ku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran
Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu
Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah


akukah yang bersalah:
tak terkata apa itu kemarahan
tak terjawab apa itu kepedihan
hati terusik dengan kepiluan
tejerat dengan luahan perasaan
kini hatiku penuh dengan kebencian
mungkin aku keliru dan emosi seketika
tapi yang pasti hati sudah tidak keruan lagi
hati terus meronta dan meminta
supaya hidup bukan dalam kepura-puraan
kebencian terus disisi
kini ku mengerti siapa diriku
mungkin aku salah
mungkin aku jahat
mungkin segalanya mungkim
tapi yang pasti itulah aku dan tetap aku...


I dream of... A life without pain...
I dream of... Love that I can't explain...
I dream of... Eyes not plagued by tears...
I dream of... A soul without fears...
I dream of... A pure, unbroken heart...
I dream of... A hope of never growing apart...
I dream of... The smile on your face...
I dream of... A better place...
I dream of... The things I could never do...
I dream of... A dream of you...


Cinta Tak Harus Saling Memiliki
Kadang Kala Mereka Harus Melepaskan Cinta Tersebut
Kerana Cinta yang Sejati Selalu Ingin Membahagiakan
Orang Yang dicintai


Aku belajar melupakan seseorang yg melupakan aku...
Aku belajar memaafkan semua orang yg menyakiti aku...
Aku belajar utk menjadi yg terbaik utk org yg aku sayangi..
ttpi,ssuatu yg tak bisa aku pelajari yaitu,
"harus belajar TERSENYUM disaat org yang aku sayangi MENYAYANGI org lain... :(


# Terima Kasih Wahai HATI Kerana Kamu Masih Ada Untuk Bertahan. Andai Kamu Terus Disakiti ,BERSABARLAH. Yakinlah Kelak Kamu Akan BAHAGIA Tanpa Menahan Rasa Disakiti Lagi. Wahai HATI, Saya Tahu Kamu TABAH.Jadi Berjuanglah Tanpa Ada Rasa MENYESAL Walau Cuma Sedikit #


iedaia ahmad ^_^


ALLAH aturkan antara kita 1 pertemuan...
♥ Dlm 1 pertemuan dgn kehadiran 2 hati = saya & awak,
♥ Dlm 2 hati, Allah berikan 3 rasa = sayang,kasih & cinta...
♥ Dlm 3 rasa itu diselitkan 4 tujuan = berkenalan, berteman, berkawan & bertemU/bErsama...
♥ Dlm 4 tujuan itu,tersembunyi 5 perkataan = teman baik selalu di sisi,
♥ Dlm 5 perkataan itu tersembunyi 6 impian = sayang, kekal, setia, mengerti, menghargai & mengingati.
♥ Dlm 6 impian itu tersimpul 7 huruf iaitu "SAHABAT.." :)