follow

saya tak harap awak rindukan saya tapi saya harap awak tak lupakan saya ^_^ just follow my blog..thankzz :))

Saturday

~kEmbaLi~

ya aLlah..da lme btol aq xwat blog ni..ase windu plak kt blog aq ni..huhu..
pe yg mnarik aq nk cter eak...hurrmm...sal fwenzz ke..??

‎: aku telah mengenali bebrape sahabat, masing2 mereka punyai keistimewaan, masing2 mereka punyai kelemahan..nmuan, aku menyayangi meraka, kehadiran mereka mengukuhkan apa yang terlonggar di jiwaku, kewujudan mereka member seri pada syumanku. keihklasan mereka menjadi pautan pada keihklasanku, kebaikan mereka membangkitkan semangat pada 
perjalanan hari2 ku, ku doakn mereka bahagia selalu :


‎: sahabat yang baik,, aku mungkin tidak memiliki apa2 untuk dihadiahkan padamu bagi menghargaimu,, hanya sepotong doa agar kehidupanmu sentiasa dikunci dengan kebahagiaan, kselamatan dan ketenangan selalu.. sahabatku moga di rahmati allah selalu :


true fwenzz..aq syg dye orng..aq mnx maaf if ad slah n slap aq kt dye orng..moge dpat d maaf kn la eak..syg korng sngat2..muaahhxx..!!