follow

saya tak harap awak rindukan saya tapi saya harap awak tak lupakan saya ^_^ just follow my blog..thankzz :))

Saturday

dia la kekasihku..

..heelloo my blogger,disini la tempat aku ketawaa,menangis,dan meluahkan sesuatu dalam hidup aku..i miss so much..setelah sekian lama kn x update..now baru la dapat mase untuk update my blogger..thats..huuuhh,,alhamdulillah..setelah sekian lama berperang menuju kejayaan..thats for the last paper for today..heee..syukur,menanti kputusan result pulak..hope dapat yg cemerlang sprti yg dimimpikan..insyaallah..now back home untuk tenangkn fikiran..yela macam2 masalah yang aku hadapi..terseksa..sakit..betapa peritnya yg ku rase hanya tuhan saja yg tahu..begitulah..saat berganti minit,minit berganti jam,jam berganti hari,hari berganti bulan,bulan berganti tahu..akhirnya kite terpisah jua..ya mungkin jodoh itu rahsia allah..dan sy mempercayai itu..awak..saya da kalah,,mengalah dalam cinta awak..saya da x mmpu lagi mencorakkan lagi warna dinding kisah kite berdua..kadangkala orang yang mencintaimu adalah orang yang tidak pernah mngatakan cintanya padamu..kerana orang itu takot kau berpaling darimu..