follow

saya tak harap awak rindukan saya tapi saya harap awak tak lupakan saya ^_^ just follow my blog..thankzz :))

Friday

~merdeka~

...i'm back..heee~~ MERDEKA...MERDEKA...MERDEKA...yeaaahh..merdeka untuk kali ke 55..bangga nye mnjadi ank malaysia..huhuuuhu..pdahal xnk update sal merdeka pun..nk update sal jiwa n perasaan je la..huhuuhu..huurrmm..pasal pe..?? opsss...ntah la..sdeyh pulak hti ni tbe2 terkenangkn seorng kekasih..sekian lame terpisah ngan dia..hope dpat kembali smula..insyaallah..amin....
sya tahu anda berada di tempat luar sana..suatu tempat yg jauh..saya mahu anda kembali..jiran saya fikir saya gila..tetapi mereka tidak faham sebab anda saya terpaksa..talking to the moon,,trying to get u..in hopes u're on the other side..talking to me too..or am i a fool..?? who sits alone,,talking to the moon..saya rasa seperti saya da jadi terkenal..bercakap sorang2 mcm orng gila..ya,saya gila..tetapi mereka tidak tahu apa yang saya tahu sebab apabila matahari terbenam seseorng bercakap kembali..do u ever hear me calling..? cause every time, i'm talking to the moon..still trying to get u..